Informacja o wszczęciu procedury konsultacyjnej
projektu uchwały Rady Miejskiej w Bytomiu
 
 
     Na podstawie uchwały nr XXIX/395/14 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 24 marca 2014 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi  i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji z późn. zm., wszczyna się konsultacje z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, dotyczące projektu uchwały Rady Miejskiej w Bytomiu w sprawie zmiany uchwały nr XXIII/295/16 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 29 marca 2016 r. w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych działających na terenie Bytomia z późn. zm.
     Organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy   o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (t.j. Dz. U. z 2010 r. nr 234, poz. 1536 z późn. zm.) zaprasza się do udziału w konsultacjach.
     Celem konsultacji jest poznanie uwag i opinii w zakresie postanowień zawartych w ww. projekcie uchwały Rady Miejskiej w Bytomiu dot. zmiany rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych działających na terenie Bytomia.
     Projekt uchwały zamieszczony zostanie od 21 listopada 2016 r. do 5 grudnia 2016 r. na stronie BIP Gminy Bytom oraz w serwisie internetowym na stronie www.bytom.pl, w zakładce: organizacje pozarządowe/Platforma konsultacji (www.konsultacje.bytom.pl).
     Uwagi i opinie dotyczące projektu uchwały mogą być zgłaszane w terminie  14 dni od dnia ukazania się ww. projektu na stronie BIP Gminy Bytom, w formie pisemnego stanowiska na adres:
Urząd Miejski w Bytomiu
Wydział Polityki Społecznej,
ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom,
drogą elektroniczną na adres: kz@um.bytom.pl
     Z przeprowadzonych konsultacji sporządza się protokół i przedstawia Radzie Miejskiej w Bytomiu wraz z projektem ww. uchwały. Protokół podaje się do publicznej wiadomości na oficjalnej stronie Gminy Bytom www.bytom.pl zakładka: organizacje pozarządowe/Platforma konsultacji (www.konsultacje.bytom.pl).
     Wyniki konsultacji nie są wiążące dla organów gminy.

Załączniki

Informacja o wszczęciu procedury konsultacyjnej projektu uchwały Rady Miejskiej w Bytomiu

Podsumowanie konsultacji

Protokół z przeprowadzonych konsultacji
projektu uchwały Rady Miejskiej w Bytomiu
 
 
     Na podstawie uchwały nr XXIX/395/14 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia  24 marca 2014 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami zarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, z późn. zm., w dniach  od 21 listopada 2016 r. do 5 grudnia 2016 r. przeprowadzono konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Bytomiu w sprawie zmiany uchwały nr XXIII/295/15 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 29 marca 2016 r. w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych działających na terenie Bytomia, z późn. zm.
    Informację o wszczęciu procedury konsultacyjnej opublikowano w dniach od 21 listopada do 5 grudnia 2016 r. na tablicy ogłoszeń w budynku głównym Urzędu Miejskiego i w Biurze Organizacji Pozarządowych oraz zamieszczono w serwisie informacyjnym Gminy Bytom: www.bytom.pl, w zakładce: organizacje pozarządowe/Platforma konsultacji (www.konsultacje.bytom.pl).
    Projekt uchwały zamieszczono na stronie BIP Gminy Bytom od dnia 21 listopada do 5 grudnia 2016 r.
    Termin składania uwag i opinii dot. projektu uchwały upłynął z dniem 5 grudnia 2016 r.
    W wyznaczonym terminie do wskazanej komórki organizacyjnej urzędu nie wpłynęły uwagi i opinie dot. przedmiotowego projektu uchwały.
Protokół z konsultacji z dnia 2016-12-06