Informacja o wszczęciu procedury konsultacyjnej
projektu uchwały Rady Miejskiej w Bytomiu
 
 
Na podstawie uchwały nr XXIX/395/14 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 24 marca 2014 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji z późn. zm., wszczyna się konsultacje z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, dotyczące projektu uchwały Rady Miejskiej w Bytomiu w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Bytomskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
 
Wszystkie organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r., poz. 1877) zapraszam do udziału w konsultacjach.
 
Projekt uchwały zamieszczony zostanie od dnia 05.01.2017 r. do dnia 19.01.2017 r.  na stronie BIP Gminy Bytom oraz w serwisie internetowym www.bytom.pl zakładka: organizacje pozarządowe/Platforma konsultacji (www.konsultacje.bytom.pl).
 
 
Uwagi, opinie oraz inne istotne informacje dotyczące projektu uchwały, mogą być zgłaszane w terminie 14 dni od dnia ukazania się ww. projektu na stronie BIP Gminy Bytom w formie pisemnego stanowiska na adres:
Urząd Miejski w Bytomiu
Wydział Strategii i Funduszy Europejskich,
ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom,
drogą elektroniczną na adres: zp@um.bytom.pl
 
 
Z przeprowadzonych konsultacji sporządzony zostanie protokół, który przedstawiony zostanie Radzie Miejskiej w Bytomiu przed podjęciem ww. uchwały. Protokół zostanie zamieszczony na stronie www.bytom.pl w zakładce „Organizacje pozarządowe/Platforma konsultacji”.
 
Wyniki konsultacji nie są wiążące dla organów gminy.

Załączniki

Projekt uchwały

Podsumowanie konsultacji

Bytom, 20 stycznia 2017 r.
ZPR.0006.1.2017
 
 
Protokół z przeprowadzonych konsultacji
projektu uchwały Rady Miejskiej w Bytomiu
 
 
Na podstawie uchwały nr XXIX/395/14 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 24 marca 2014 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji w dniach od 5 stycznia 2017 r. do 19 stycznia 2017 r. przeprowadzono konsultacje projektu uchwały Rady Miejskiej w Bytomiu w sprawie określenia trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Bytomskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego.
 
Informację o wszczęciu procedury  konsultacyjnej opublikowano w dniach od 5 stycznia do 19 stycznia br. na tablicy ogłoszeń w budynkach Urzędu Miejskiego przy ul. Parkowej 2 i Rynku 26/5 oraz zamieszczono w serwisie informacyjnym Gminy Bytom www.bytom.pl zakładka: organizacje pozarządowe/Platforma konsultacji (www.konsultacje.bytom.pl).
Projekt uchwały zamieszczono na stronie BIP Gminy Bytom od 5 stycznia br. oraz przesłano do Bytomskiej Rady Działalności Pożytku Publicznego. Rada na posiedzeniu w dniu 9 stycznia br. pozytywnie zaopiniowała projekt uchwały.
 
Termin składania uwag i opinii dot. projektu uchwały upłynął z dniem 19 stycznia br.
 
 
W wyznaczonym terminie do wskazanej komórki organizacyjnej urzędu nie wpłynęły inne uwagi i opinie dot. przedmiotowego projektu uchwały.
Protokół z konsultacji z dnia 2017-01-20