Informacja o wszczęciu procedury konsultacyjnej
projektu uchwały Rady Miejskiej w Bytomiu
 
 
     Na podstawie uchwały nr XXIX/395/14 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 24 marca 2014 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi 
i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji z późn. zm., wszczyna się konsultacje z organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, dotyczące projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr XXXIX/508/17 Rady Miejskiej
w Bytomiu z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych działających na terenie Bytomia.
     Organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art. 3 ust. 3 ustawy   o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz. 1817,  z późn. zm.) zaprasza się do udziału w konsultacjach.
    Celem konsultacji jest poznanie uwag i opinii w zakresie postanowień zawartych w projekcie uchwały zmieniającej uchwałę nr XXXIX/508/17 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych działających na terenie Bytomia.
     Projekt uchwały zamieszczony zostanie od dnia 30 maja 2017 r. do dnia 13 czerwca 2017 r. na stronie BIP Gminy Bytom oraz w serwisie internetowym www.bytom.pl. zakładka: organizacje pozarządowe/Platforma konsultacji (www.konsultacje.bytom.pl).
 
    Uwagi i opinie dotyczące projektu uchwały mogą być zgłaszane w terminie  14 dni od dnia ukazania się ww. projektu na stronie BIP Gminy Bytom, w formie pisemnego stanowiska na adres:
Urząd Miejski w Bytomiu
Wydział Polityki Społecznej,
ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom,
drogą elektroniczną na adres: kz@um.bytom.pl
 
    Z przeprowadzonych konsultacji sporządza się protokół i przedstawia Radzie Miejskiej w Bytomiu wraz z projektem ww. uchwały. Protokół podaje się do publicznej wiadomości na oficjalnej stronie Gminy Bytom www.bytom.pl
w zakładce: organizacje pozarządowe/Platforma konsultacji (www.konsultacje.bytom.pl).
 
     Wyniki konsultacji nie są wiążące dla organów gminy.

Załączniki

Projekt uchwały zmieniającej

Podsumowanie konsultacji

Protokół z przeprowadzonych konsultacji
projektu uchwały Rady Miejskiej w Bytomiu
 
 
     Na podstawie uchwały nr XXIX/395/14 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 24 marca 2014 r. w sprawie określenia szczegółowego sposobu konsultowania z radą działalności pożytku publicznego lub organizacjami pozarządowymi i podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie projektów aktów prawa miejscowego w dziedzinach dotyczących działalności statutowej tych organizacji, z późn. zm., w okresie od dnia 30 maja 2017 r. do dnia 13 czerwca 2017 r., przeprowadzono konsultacje projektu uchwały zmieniającej uchwałę nr XXXIX/508/17 Rady Miejskiej w Bytomiu z dnia 27 marca 2017 r. w sprawie określenia rozkładu godzin pracy aptek ogólnodostępnych działających na terenie Bytomia.
     Informację o wszczęciu procedury konsultacyjnej opublikowano w dniach od 30 maja 2017 r. do dnia 13 czerwca 2017 r. na tablicy ogłoszeń w budynkach Urzędu Miejskiego mieszczących się przy ul. Parkowej 2 i przy Rynku 26/5 oraz zamieszczono na oficjalnej stronie internetowej Gminy Bytom www.bytom.pl w zakładce: organizacje pozarządowe/Platforma konsultacji (www.konsultacje.bytom.pl).
     Projekt uchwały zamieszczono na stronie BIP Gminy Bytom od dnia 30 maja 2017 r. do dnia 13 czerwca 2017 r. 
     Termin składania uwag i opinii dot. projektu uchwały upłynął z dniem 13 czerwca 2017 r.
     W wyznaczonym terminie do wskazanej komórki organizacyjnej urzędu nie wpłynęły uwagi i opinie dot. przedmiotowego projektu uchwały.
 
 
 
 
 
Protokół z konsultacji z dnia 2017-06-14